logo         

Připojte se k našim fanouškům a neunikne Vám žádná novinka, soutěž či slevová akce.


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

POZOR !!! ZMĚNA ADRESY SKLADU !!!

Níže uvedené obchodní podmínky jsou zcela v souladu s českou legislativou (zákon číslo 89/2012 Sb. v platném znění) a kupující odesláním objednávku potvrzuje, že se s nimi důkladně seznámil a plně je respektuje.

Potvrzená objednávka se pro kupujícího stává závaznou.

ZPŮSOBY PLATBY

  • Platba předem na účet (ČR, SR)
  • Dobírkou (pouze Česká republika)

(Platba předem na účet ze Slovenska provádíte jednoduše např. prostřednictvím internetového bankovnictví Vaší banky stejně jako vnitrostátní platbu na náš účet u Fio banky v eurech - neplatíte žádný poplatek za zahraniční platbu ani poplatek za převod měny Euro - Kč)

 

ZPŮSOBY DOPRAVY

Možnosti, doba dodání a ceník přepravy najete zde:

 

 

VÝBĚR ZBOŽÍ A OBJEDNÁVKA

  • Dostupnost v kusech je vždy evedena přímo u jednotlivého zboží, tudíž nikdy nevybíráte z nabídky, která není okamžitě k dispozici.

  • Zboží je prezentováno na našich fotografiích tzn. že kupujete opravdu to, co vidíte na fotografii. Prodejce však neručí za jiné zborazení barevného tónu v závislosti na zobrazení na různých přístrojích.
  • Po dokončení objednávky obdržíte potvrzovací e-mail, že objednávka byla přijata naším elektronickým systémem a pracuje se na její expedici.

  • V případě objednávky zboží s výběrem úhrady předem na účet, prosíme o odeslání platby do 10ti pracovních dnů od potvrzení objednávky (v případě uhrazení zboží později nás kontaktujte).

 

PODMÍNKY DODÁNÍ

  • Zboží je zpravidla expedováno 1-2x týdně ČR a 1x týdně SR (kontaktujte nás v případě, že potřebujete dodat zboží expresně). Možnosti, dobu dodání a ceník přepravy najete zde:

http://www.akce-moda.cz/akce-moda/9-DOPRAVA-CESKA-REPUBLIKA

http://www.akce-moda.cz/akce-moda/10-DOPRAVA-SLOVENSKA-REPUBLIKA

  • Kupující je povinnen si před převzetím zásilku důkladně prohlédnou a v případě shledání jakékoliv škody (poškození obalu apod.), záležitost přímo na místě řešit s dopravcem. Za poškození zboží způsobené dopravcem během přepravy prodávající nezodpovídá.

  • Kupující je povinnen si zboží neprodleně po doručení prohlédnout a přesvěčit se, zda zásilka obsahuje veškteré náležitosti. Konkrétně zda zásilka obsahuje fakturu, neodejmuté visačky a zaslané zboží je v pořádku. Shledá-li kupující jakékoliv nesrovnalosti, je povinnen neprodleně informovat prodejce, aby mohla být tato situace řešena. V případě vrácení zboží či reklamace bude chybějící faktura či odejmuté visačky důvodem k neuznání reklamace či nepřijetí vráceného zboží.

  • V případě, že kupující z jakéhokoliv důvodu nepřevezme zásilku ve lhůtě stanovené dopravcem, bude zboží vráceno zpět prodávajícímu a ten bude následně kupujícímu účtovat veškteré náklady vzniklé při expedici zásilky. Tyto náklady je kupující povinen uhradit platbou na účet do 30ti dní, v opačném případě bude pohledávka řádně předána k vymáhání dle našich ochodních podmínek.

 

NÁKUP ZE SLOVENSKA

  • Zboží je odesíláno z České republiky. Možnosti, doba dodání a ceník přepravy najete zde:

http://www.akce-moda.cz/akce-moda/10-DOPRAVA-SLOVENSKA-REPUBLIKA

  • Při více zakoupených položek platíte vždy jen jedno poštovné.
  • Platba předem na účet ze Slovenska provádíte jednoduše např. prostřednictvím internetového bankovnictví Vaší banky stejně jako vnitrostátní platbu na náš účet u Fio banky v euro - neplatíte žádný poplatek za zahraniční platbu ani poplatek za převod měny.
  • Zboží je před odesláním kontrolováno. Vždy se orientujte podle mír uvedných u jednotlivých produktů, jelikož vrácení zboží z důvodu nevyhovující velikosti je z důvpdu drahého poštovného zpět do ČR, pro vás nevýhodné.

 

 

ZÁRUKA A REKLAMACE

Za veškeré zboží nabízené na našem internetovém obchodu zcela ručíme, je pečlivě vybíráno a kontrolováno, ale i přesto pokud naleznete jakékoliv poškození, nefukčnost či jiný důvod k reklamaci, řiďte se prosím následujícími pokyny, abychom záležitost mohli co nejefektivněji řešit:

  • Předem informujte prodávajícího o tom, že chcete zboží reklamovat a uveďte stručně důvody reklamace.
  • Zboží odešlete doporučeně (nikoliv jako dobírku, tento způsob reklamace nebude akceptován) na  adresu našeho skladu:
POZOR !!! ZMĚNA ADRESY SKLADU !!!
Lenka Fuksová
Zahradní 374
28102 Cerhenice

POZOR - zasílejte vždy na tuto adresu, ikdyž je fakturační adresa jiná !!! Nezapomeňte přiložit fakturu a v přiloženém dopise uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete (zboží lze reklamovat pouze z důvodu výrobní vady).

Prodávající posoudí reklamaci v zákonné lhůtě (nebudou-li vnější okolnosti vyžadovat jinak) a obratem kupujícího informuje. V případě kladného vyřízení bude vrácena částka včetně poštovného převodem na účet kupujícího (zákazníka).

Lhůta pro vyřízení prodejcem je 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Nárok na reklamaci zaniká v těchto případech:

  • Poškození zboží při přepravě - v tomto případě za zboží zodpovídá přepravce a kupující je povinen při zjištění poškození zásilky řešit záležitost přímo s dopravcem při přebírání zásilky.
  • Zboží bylo poškozeno nešetrným zacházením, mechanickým poškozením či při nepřiměřeném zatížení.

 

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Neodhadli jste správnou velikost a potřebujete zboží vyměnit? Nevadí, rádi Vám vyhovíme a zboží vyměníme za požadovanou velikost, která je skladem či cokoliv jiného z naší aktuální nabídky.

  • Požadovaný nový produkt si zakupte na našem e-shopu klasickou objednávkou a uhraďte již pouze poštovné či případný dopaltek, je-li cena zboží jiná, do poznámky prosím připište, že se jedná o výměnu za předchozí objednávku
  • Zboží z původní objednávky nám vraťte zpět na adresu našeho skladu:
POZOR !!! ZMĚNA ADRESY SKLADU !!!
Lenka Fuksová
Zahradní 374
28102 Cerhenice

 
POZOR - zasílejte vždy na tuto adresu, ikdyž je fakturační adresa jiná !
 
  • Zboží nesmí být poškozené a nesmí nést sebemenší náznak používání či jiného znehodnocení.
  • Zboží nesí být cítit kouřem, parfémem, pracím prostředkem apod., jelikož takové zboží již není možno pokládat za nové.
  • Musí být dostatečně zabaleno k přepravě a musí obsahovat veškeré visačky, štítky, etikety, původní originální obaly a ochrané nálepky nesmí být ze zboží odejmuty či nesmí nést známky odejmutí (pouhé přiložení odstřižené visačky opravdu nestačí).

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Dojde-li Vám zboží, která Vám velikostně nevyhovuje či se prostě jen nelíbí, máme i v tomto případě řešení, kterým se snažíme svým zákazníkům maximálně vyjít vstříc.

Veškteré zboží, které u nás nakoupíte je možné vrátit do 14 dní bez udání důvodu,za dodržení těchto podmínek:

  • Zboží nesmí být poškozené a nesmí nést sebemenší náznak používání či jiného znehodnocení.
  • Zboží nesí být cítit kouřem, parfémem, pracím prostředkem apod., jelikož takové zboží již není možno pokládat za nové.
  • Musí být dostatečně zabaleno k přepravě a veškeré visačky, štítky, etikety, původní originální obaly a ochrané nálepky nesmí být ze zboží odejmuty či nesmí nést známky odejmutí (pouhé přiložení odstřižené visačky nestačí).
  • Ke zboží musí být přiložená faktura a řádná žádost o odstoupení od smlouvy.
  • zboží nám odešlete doporučeně na adresu našeho skladu:
POZOR !!! ZMĚNA ADRESY SKLADU !!!
Lenka Fuksová
Zahradní 374
28102 Cerhenice

POZOR - zasílejte vždy na tuto adresu, ikdyž je fakturační adresa jiná !!!

DOPORUČUJEME - předem nás kontaktaktujte, že vracíte zboží, aby jsme si mohli balíček pohlídat (občas nám pošta zapomene dát oznámení o uložení zásilky).

Následně bude vrácena celá zaplacená částka na účet kupujícího (zákazníka). Kupující nemá právo na proplacení poštovného (vynaložené na vrácení zboží zpět prodejci).

 

 

DŮLĚŽITÉ

  • Potvrzená objednávka je vždy dle našich podmínek závaznou. Stornovat je ji možné maximálně do 24 hodin po učinění objednávky. Později se již objednávka stává nezrušitelnou a zákazík je povinen objednané zboží uhradit a či nahradit prodejci vzniklé náklady vzniklé z důvodu nevyzvednutí objednávky. V opačném případě bude pohledávka předána smluvní inkasní agentuře.

 

  • Prodejce si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy (zrušení prodeje) bez udání důvodu. Při platbě předem na účet prodejce v tomto případě vrací zákazníkovi celou zaplacenou částku.
  • Pokud se zásilka vrátí zpět jako nevyzvednutá, budou zákazníkovy navrženy tyto možnosti:

druhé zaslání zásilky s navýšením o další poštovné (dle ceníku a způsobu dopravy)
- u nevyzvednutých dobírek - požadujeme uhrazení vzniklých nákladů vynaložených na dopravou zásilky ve výši 150,- Kč na náš účet. Pokud nedojde k uhrazení nákladů za nevyzvednutou dobírku do 14-ti dnů, předáme pohledávku smluvní inkasní agentuře. V tomto případě se částka navýší o veškeré náklady spojené s vymáháním pohledávky.

  • Veškeré fotografie zboží prezentujeme na vlastních fotografiích - podléhají autorským právům. Jakékoliv zneužití bez našeho souhlasu je trestné.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a tím tedy i s uvedenými sankcemi v případě nekorektního jednání.

Věříme, že všechna tato opatření povedou především k ochraně našich spolehlivých zákazníků a vzájemné bezproblémové spolupráci.

 

 

S přátelským pozdravem Váš tým Akce-Móda.cz

MzVkN